Heb je misschien feedback over de Berkman Tankpas?

Vertel het ons! Door jouw feedback toe te passen willen wij de ervaring met het aanvragen van de Berkman Tankpas verbeteren!

 
Jouw feedback zal uitsluitend gebruikt worden voor om het proces te verbeteren en marketing doeleinden (mocht daar toestemming voor zijn gegeven).
 
Mocht je voor vragen even met ons willen bellen, neem dan even contact met de klantenservice op!

Visual

Alle voordelen van de Berkman tankpas

Tanken met korting

Betaal met de pas en krijg tot €0,20 korting op de adviesprijs. Wij zorgen voor betaalbare brandstoffen zodat jij voordelig op pad kunt!

Cadeaus_sparen

Cadeaus sparen

Bij iedere tankbeurt spaar jij voor geweldige cadeaus en uitjes! Wij geven jou alvast de eerste 100 punten om goed van start te gaan. Voor welk item ga jij?

Contactloos_betalen

Contactloos betalen

Bij elke tankbeurt betaal je eenvoudig en snel via contactloos betalen, zodat jij direct weer verder kunt touren. Dat is wel zo makkelijk voor jou!

Mijn_berkman

Mijn Berkman

Jouw online omgeving waarin je alles over de tankpas eenvoudig beheert. Al jouw administratie en tankbonnen vind je op één overzichtelijke plek!

Geen maandelijkse kosten

Naast jouw tank transacties zitten er geen maandelijkse extra kosten verbonden aan de tankpas.

Nederland

Landelijke dekking

Tank met de pas bij meer dan 125 tankstations in Nederland! Waar tank jij het liefst?

Berkman Tankpas brochure particulier

Veelgestelde vragen

Je kunt bij bijna alle stations van Berkman tanken met korting! Bij enkele stations kun je nog niet gebruik maken van de korting met de pas. Je kunt hier wel de pas gebruiken om te betalen, maar krijgt geen korting op de brandstofprijs. De stations waar jij wel korting krijgt zijn:

Dat kan zeker! Hieronder lees je hoe je verschillende soorten gegevens kunt wijzigen:

NAW gegevens wijzigen

Deze kun je wijzigen in jouw “Mijn Berkman” profiel. Hier kun je naar ‘Ingelogd als …’ gaan. Onder ‘Mijn gegevens bewerken’ kun je dan jouw gegevens aanpassen, zoals je naam, e-mailadres en adres.

Bankrekeningnummer wijzigen

Wanneer je inlogt op “Mijn Berkman” kun je klikken op “Incassomachtiging aanvragen”. Hierin vul je de volgende gegevens in: Je bank; Zakelijk/Privé rekening en Maximum incassobedrag. Let op: dit kan alleen wanneer je klant bent bij ABN Amro, ING of Rabobank.

Wanneer je klant bent bij een andere bank, kunt dan kun je jouw IBAN opsturen naar klantenservice@berkman.nl Dan zorgen wij voor de juiste gegevens.

Pincode wijzigen (bijvoorbeeld als je deze bent vergeten)

Wanneer je inlogt op “Mijn Berkman” kun je klikken op ‘Overzicht alle kaarten’. Je krijgt dan een overzicht van alle kaarten die in gebruik zijn. Bij iedere kaart kun je op het instellingen icoontje klikken naast de tankpomp. Hierin kun je alle gegevens van de pas wijzigen, dus ook de pincode. Succes!

Kenteken wijzigen

Wanneer je inlogt op “Mijn Berkman” kun je klikken op ‘Overzicht alle kaarten’. Je krijgt dan een overzicht van alle kaarten die in gebruik zijn. Bij iedere kaart kun je op het instellingen icoontje klikken naast de tankpomp. Hierin kun je alle gegevens van de pas wijzigen, dus ook jouw kenteken, succes!

Zodra je getankt hebt, ontvang je de eerstvolgende maandag de factuur van je tankbeurt. De woensdag hierna wordt het bedrag van je rekening afgeschreven.

Vervelend dat jouw pas nog niet binnen is! Het is goed om te controleren of jij alle benodigde stappen correct hebt doorlopen. Je pas wordt opgestuurd nadat de volgende stappen doorlopen zijn:

  1. Binnen 1-2 werkdagen ontvang jij een mail vanuit Berkman met een IDIN verificatie check persoonsgegevens. Onderteken dit document digitaal via de Mail. Deze mail ontvang je met Signicat als afzender. Pas na ondertekening kan jouw aanvraag verder verwerkt worden. Heb je deze niet ondertekend? Dan wordt de pas ook nog niet verstuurd.
  2. Binnen 1-2 dagen ontvang jij een mail met inloggegevens. Daarmee kun jij een account maken in jouw eigen ‘Mijn Berkman’ omgeving, waar jij je facturen en tankacties kan bekijken. In deze omgeving activeer jij straks ook je tankpas.
  3. Na ontvangst van je inloggegevens krijg jij ook na 1-2 werkdagen, een factuur voor de eenmalige administratiekosten van €1. Deze incasseren we automatisch van het rekeningnummer dat je bij ons hebt opgegeven.
  4. Als de incasso van de administratiekosten is gelukt sturen we de tankpas aan je op. Dit duurt meestal 3-4 werkdagen na ontvangst van de factuur.

Zoals je leest komt er best wat kijken bij de aanvraag. Dat komt omdat de pas een betaalpas is, die mogen we niet zomaar aanmaken voor je. Heb je de stappen doorlopen en is jouw aanvraag langer dan 10 werkdagen geleden goedgekeurd? Neem dan even contact op met de klantenservice!

Je kunt jouw pas alvast blokkeren via Mijn Berkman. Als jouw pas gestolen is, dan wil je misbruik natuurlijk voorkomen! Bel tijdens kantooruren (08:30 – 17:00) naar 0180-643 643. Dan sturen wij zo snel mogelijk een nieuwe tankpas jouw kant op. Houd je pasnummer bij de hand als je contact op neemt.

Alle FAQ's
Berkman Tankpas - blij met Berkman

Door de scherpe prijzen van Berkman rijd ik altijd voordelig! Zeker met de Berkman Tankpas

Esther – Tankpas gebruiker

Visual

Nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.