Bezemer

  • Welk merk stond er voor Berkman op de luifel?
    Tot 2006 stond er WLB op de luifel, dit was een van de dochterondernemingen van Shell. Daarna nam Shell het over. Toen de luifelnaam in Shell veranderde, kon er alleen maar getankt worden door pashouders, dit hield in dat er alleen nog maar vrachtwagens kwamen tanken. Particulieren konden niet meer bij mij terecht. Dat was erg jammer want de klanten kwamen niet meer binnen. Ik miste het praatje dat ik gewend was te maken en ik verkocht hierdoor ook niets meer in de winkel. Terwijl mijn koeken zo lekker zijn, zonde!
  • Hoe bent u bij Berkman terecht gekomen?
    Doordat de prijzen van de brandstoffen omhoog gingen toen de WLB een Shell werd, ging de omzet ook achteruit. Een van de vertegenwoordigers die destijds voor Berkman werkte, meneer Zegers, had er lucht van gekregen dat het contract met de Shell binnenkort zou aflopen. Acht jaar geleden stapte hij op een dag bij mij binnen en kwam met het mooie voorstel om een samenwerking aan te gaan. Daar was ik erg enthousiast over. Klanten zouden weer aangetrokken worden doordat de brandstofprijzen omlaag konden en particulieren zouden weer terugkomen. Toen ik Shell vertelde dat ik de samenwerking wilde beëindigen, waren zij erg geschrokken. Zij wilden de locatie graag aanhouden omdat het de enige Shell in de omgeving was. Zij kwamen met het aantrekkelijke aanbod om de huur die zij aan mij betaalden flink te verhogen. Daar kon ik geen ‘nee’ tegen zeggen. Uiteindelijk heeft Shell nog acht jaar de locatie gehuurd.
  • Waarom heeft u voor Berkman gekozen?
    Toen het contract met Shell uiteindelijk afliep, heb ik ervoor gekozen om met Berkman in zee te gaan. Ik raakte veel klanten kwijt door de hoge prijzen die ik moest hanteren op de brandstoffen. Ik vond meneer Zegers een prettige man die jaren eerder was binnengestapt  en ik had ook een goed gevoel bij Ian van der Jagt die op dat moment de contactpersoon was.
  • Waarin verschilt Berkman van de rest?
    Berkman hecht veel waarde aan persoonlijk contact, een kernwaarde die ik ook erg belangrijk vind. Als ik een vraag heb of er treedt onverwachts een probleem op, dan hoef ik maar te bellen en ik heb direct contact met Ian. Als ik het zo mag noemen vond ik de arrogantie die ik gewend was in de samenwerking met de contactpersonen voorheen een grote ergernis, zeker als ik het vergelijk met de samenwerking die  ik nu met Berkman heb.
  • Waar moet Berkman nog beter in worden?
    Wij werken pas erg kort samen en tot nu toe verloopt alles perfect. Ik zou helemaal niets kunnen noemen dat beter zou kunnen op dit moment. Wel benoem ik graag nog even dat ik het geweldig vind dat de klanten die regelmatig kwamen tanken tijdens de ‘WLB tijd’ nu weer terugkomen. Met de dag wordt het drukker, ik zie duidelijk een stijgende lijn. Ik sta nog steeds helemaal achter mijn keuze om met Berkman samen te werken, ik heb er vertrouwen in dat er een goede periode aan komt voor de zaak!
Benieuwd naar onze Berkman Bonus app? Lees het hier!
© 2018 Berkman Energie Service BV | KvK: 24126900 | BTW: NL0098.48.836.B01 - Algemene Voorwaarden - Tankpas Voorwaarden - Privacy Statement